top of page

אני יהושע אוחיון - 29.8.2024

"בחרתי במהות האור לשרת דרכי"

אישה מחייכת

במשך הרבה שנים לא הרגשתי מחובר, קצת תלוש מהמציאות, שונה ומוזר, עד שהגעתי ל"חיבור למודעות על". זה היה לגמרי "במקרה", לא ידעתי מה זה תקשור או ריפוי אנרגטי, בעיקר הייתי סקרן לגבי משהו שהוא חדש ושונה מכל מה שהכרתי ומלא ברצון וצורך בשינוי, להתפתחות אישית ורוחנית.


דרך התדרים והידע שירדו דרך לילה, קיבלתי הבנות לגבי הייחודיות שבי, היכולת לראות את עצמי ואת האחרים בעיניים טובות ואוהבות ולהוקיר באיכויות הטמונות בי.

להבין שאת מסלול החיים עם המורכבויות שלו, מלהיוולד בארץ זרה בדרום אמריקה, תהליך העלייה לארץ, השירות הצבאי, אתגרים נפשיים, התמודדות עם התמכרויות, אתגרים כלכליים, קצרים בתקשורת עם המשפחה, המקצוע שאחרי משבר נפשי-רגשי חשבתי שלא אוכל לחזור אליו - ושאני כל כך אוהב, חברים ושותפים לדרך שאני פוגש במהלך החיים, גם כאלה שתמכו בתקופות שונות וגם כאלה שנוצר איתם תלותיות ו"משחקי כוחות" שלא באו מן המואר, הם בעצם בחיר"ה נשמתית ולצורך ההתפתחות.

המעבר מחוסר האיזון בחיים, במובנים שונים, אל ההתמדה היה תהליך לא פשוט, נפלתי וקמתי לא מעט פעמים, ומה שתמיד הפתיעה וריגש אותי היה לראות איך תמיד כשהתחברתי לתדרים הכוח הבורא שבתוכי תמיד הזכיר לי שמכל סיטואציה אפשר להתקדם ולהתפתח וזה דח"ף אותי לא לוותר.

ההבנות האלה הקלו לי בצורה יוצאת דופן, מפני שברגע שהתחברתי ל-אני, יכולתי אחרי הרבה שנים להביא את הביטוי של אותם איכויות שהנשמה בחרה, היציבות והיופי, הידיעה שהכל קורה מתוך דיוק שהרבה פעמים ההיגיון לא יכול לתפוס, בצורה הכי הולמת, מתוך אהבה חירות וצדק, ומתוך חיבור לנכון ולאמת.

יכולת ההכלה שלי גדלה, תחושת הביטחון שבאה מתוך אמונה בלתי מעורערת בבריאה והעוצמה שהראייה הרוחנית מביאה בכל סיטואציה אפשרית, הכריחה אותי לבחור בשינויים הנדרשים שדרך ההתמרות הביאו בי את השלמות בשליחות שבי מתוך מהות החיים שהוא מה שמתווה את הדרכי היום.

ברור לי שיש עוד הרבה התפתחות בדרך, ובאותה נשימה, ברור לי גם שאחרי שסיימתי את ארבעת התוכנות, אין לי יותר מהות בפחד, בקושי, ב"חפירות מיותרות" ושהמשך הדרך יהיה מתוך השקט הפנימי, מתוך האיזון, מתוך רווחה ומתוך ויסות הולם של האיכויות שקיבלתי ומתוך וודאות שמגיעה מהאמונה שאם כנשמה בחרתי את האתגרים ואת החוויות השונות, זה אומר שמתוך היסוד הבריאתי שבתוכי ובתוך התודעה שבחרתי יש את כל הידע, הידיעה והכלים הנדרשים להתמודד איתם ללא צורך בקושי ובפחד ומתוך עשייה הולמת.

ההתפתחות שהביאה הלמידה והיישום של התוכנות, איפשרה לי לשחרר דפוסים ולהתחבר לשלמות בכל תהליך, מתוך אהבה ושמחה, מתוך האמת, מתוך חיבור לכל, מתוך הבינה הבריאתית ולראות בדרך הכי נכונה אמיתית את היופי של הבריאה בכל אדם, בכל סיטואציה ובכל דינאמיקה אפשרית.

תודה לך לילה על השליחות שלך, אני שמח להגיד שבזכות השליחות הזו חזרתי הביתה.


אני יהושע ואני בחרתי במהות האור לשרת דרכי.

bottom of page